2015. augusztus 25.

5. Ki is vagy te?

Kisebb kihagyás után itt az új rész, csak az iskola aggaszt, ahogy egyre közeledik és azzal fenyeget hogy alig lesz időm írni, ezért kérnék tőletek egy kis útmutatás, egyáltalán megéri időt szentelni erre a blogra?


Aznap délután tovább maradtam bent a teremben, mert Ky-al beszélgettem néhány szót, amíg megvárta Adam-et, az egyik fiút, akivel kivételesen jóban voltak az osztályból.
Épp a táskámba süllyesztettem vissza az üvegemet, amiből ittam, amikor kinyílt a terem ajtaja. Eddig egyedül álltam bent, de belépett egy nem várt személy, Scott.
- Á, szia. Nem láttad véletlenül a német füzetemet? – szinte észre sem vette hogy kihez beszél, a padjához sétált és benézett minden lehetséges helyre, ahol elhagyhatta a füzetét.
- Szia, nem, nem láttam – feleltem és elindultam az ajtó felé. Minél hamarabb ki akartam kerülni ebből a helyzetből, még nem voltam egyedül vele sehol sem, de nem is akartam ezzel próbálkozni.
Egy kar szinte a semmiből elkapta a derekamat, visszarántott és becsapta a félig nyitott teremajtót, majd nekitámaszkodott a hátával. Nesztelenül lopózott mögém, nagyon megijesztett,
- Na, most már nyugodtan is el tudunk beszélgetni – bólintott elégedetten.
- Nincs kedvem beszélgetni veled – a szívem őrült sebességgel dobogott, de próbáltam nem kimutatni a félelmemet.
- Tudod van valami, ami szöget ütött a fejembe veled kapcsolatban. Ismerős vagy nekem, de nem tudok rájönni, hogy honnan, vagy mikor találkozhattunk, egyáltalán hol. És tudom hogy ismersz, mert amikor először rám néztél láttam a felismerést a szemedben. Sajnos egy korábbi énemet ismerhetted meg, akármikor is történt a találkozás, de én már nem ugyan az az ember vagyok – mondta és elindult felém. Én ugyan azzal a lendülettel elkezdtem hátrálni. Éreztem, hogy a gerincem nekiütődik az egyik padnak, de nem volt időm oldalra húzódni, mert már ott is volt és szorosan elém állt.
- Ha bárkinek is mesélni mert bármit arról, amit tudsz rólam, azt nagyon meg fogod bánni – a hangjában rejtőző indulattól felállt a szőr a karomon, és bár kételkedtem benne, a szívem még hevesebben zakatolt.
- És ugyan honnan tudnád meg? – álcázni akartam a félelmemet, de a hangom kicsit megremegett az utolsó szónál.
- Én mindent megtudok. És ha eljár a szád én magam fogok kezeskedni arról hogy soha többet egy szót se mondhass senkinek – ígérte és egyre közelebb hajolt az arcomhoz.
Már egyáltalán nem beszélhettem félelemről, egyenesen rettegtem. Felületesen kapkodtam a levegőt és teljes testemben remegtem, ahogy éreztem, hogy egyre közelebb ér hozzám. Felnéztem a szemébe, és megint megrohantak az emlékek. Megborzongtam, és próbáltam valamilyen módon eltávolodni tőle, de minél jobban el akartam hajolni közelebb hajolt, szorosan a padhoz préselt,
Egy nagy levegővétellel elszántam magamat és felemeltem mindkét kezemet, majd a hasánál fogva ellöktem magamtól, és mivel teljesen felkészületlenül érte el tudtam lépni oldalra, de innen nem tudtam tovább jutni, mert összeszedte magát és már el is kapta mindkét karomat.
Ekkor kinyílt az ajtó és Ky rontott be rajta.
- Ugyan hol lehet.. – kezdett bele egy kérdésbe de meglátott minket és teljesen lefagyott. Scott elengedte a kezemet, már mikor meghallotta az ajtó nyitódását, így Ky csak annyit láthatott, hogy állunk egymással szemben tisztes távolságra egymástól.
- Des, mi a baj? – kérdezte. Minden rezdülésemet ismerte, és nagyon is jól tudta, hogy mikor van valami baj.
- Én figyelmeztettelek – suttogta a fülembe búcsúzóul Scott és kisétált a teremből.
Mihelyst eltűnt a látóteremből elengedtem magam és összerogytam a pad mellett. Ekkor tűnt csak fel, hogy sírok, a könnyeim lassan kicsordultak, és nem tudtam mit tenni ellene. Összekulcsoltam a kezeimet a lábam körül és a fejemet lehajtva zokogtam csendesen.
- Des – suttogta Ky és leült mellém. Nem ért hozzám, nem jött túl közel, aminek kifejezetten örültem. – Mi ez az egész?
Várt egy kicsit, hátha megnyugszok, én pedig teljes erőmmel próbálkoztam, de egyszerűen annyira megrázott ez a rövid beszélgetés Scott-al, hogy nehezen bírtam összeszedni magam.
Néhány perc múlva már csak ültem és bámultam magam elé, sikerült a zavaró gondolatokat kiűzni a fejemből.
- Mibe keveredtél te lány? – sóhajtott egy hatalmasat Ky, miközben felállt és a kezét nyújtotta, hogy felsegítsen. Annyira rosszul éreztem magamat, mintha eddig egy üvegfalakkal körülzárt kis szobában lettem volna, ahol mindenki láthatott, de senki nem hallotta meg a hangom, akármennyire hangosan kiabáltam. Most azonban megtaláltam a repedést ezen az üvegfalon, csak azt kellett eldöntenem, hogy mihez kezdek vele. Hagyom, hogy csak egy pici repedés maradjon és feledésbe merüljön, vagy addig ütöm az üveget, amíg apró darabokra nem töröm?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése